nuffnang

Isnin, 2 Disember 2013

AKU

hello assalammualikum semua..nama saya shafawati binti ibrahim berumur 27 tahun berasal dr kuala lumpur .saya adalah seorang isteri kepada daddy encik muhamad riduan bin muhamad
dan juga mummy kepada baby boy muhamad rizqi hakim bin muhamad riduan yg kini berusia 1 tahun..saya memulakan bisnes secara kecil kecilan saje selepas saya abis berpantang ...mula dengan jual produk kecantikkan aura white ..dan alhamdulillah rezeki saya meleimpah ruah disitu ...dan saya mengorak langkah lagi untuk tambah peroduk..alhamdulillah semakain hari semakin baik bisnes sy berkat doa dr ibu bapa serta suami saya..dan kini saya menjadi ahli shaklee .sejak jun 2013....pada mulanya saya hanya tertarik dan tak berberapa pasti akan produk ini sehinggalah saya bertemu dengan upline saya NOR MURNI FAIROZ.pada mulanya saya hanya bertanyakan tentang shaklee dan cara nak berbisnes tp lama kelamaan saya rasa minat tu semakain semakin mendalam dan sy pun terus inbox mesej murni dan saya tanya bagaimana caranya untuk menjadi ahli shaklee selepas penerangan panjang lebar dr murni sy still lagi hold dan hari ke hari hati ni membuak buak nak berbisnes cam murni coz sy lihat begitu ramai yg mengunakan shaklee sebagai supplement harian mereka.alhamdulillah kali ini saya terus berdaftar sebagai ahli shaklee tanpa ragu ragu dan tanpa paksaan.jun 2013 segalanya bermula banyak yg diajar oleh murni dan slow slow sy belajar untuk faham bisnes ni alhamdulillah   selepas di ajar dan di bentuk oleh upline saya alhamdulillah kini saya mampu bergerak sendiri dan mempunya anak di bawah saya...tetapi saya masih memerlukan tunjuk ajar dari upline saya untuk meneruskan perjuangan saya ...TQ MURNI kerana membawa saya dalam dunia SHAKLEE yg penuh dengan warna warni ..

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...