Image18754714 170x300 Herbal Blend® Multi Purpose Cream
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
Pengguna setia Shaklee yang juga pelanggan setia celikvitamin.com, Bibie berkongsi kegirangannya bila tumit kaki yang pecah-pecah sudah semakin hilang retaknya sejak beliau menggunakan Herbal Blend Multipurpose Cream.

Herbal Blend ada sejenis krim yang juga merupakan killer product dalam rangkaian penjagaan tubuh Shaklee. Diuji secara klinikal untuk melembutkan kulit, mengurangkan kerengsaan dan sebagainya.
Ia diperbuat dari bahan2 semulajadi seperti:
Sage
s 3632 Herbal Blend® Multi Purpose Cream

Horse chestnut
s 3633 Herbal Blend® Multi Purpose Cream

Yarrow
s 3634 Herbal Blend® Multi Purpose Cream

Rosemary
s 3635 Herbal Blend® Multi Purpose Cream

Tumbuhan2 ini telah digunakan sejak berzaman untuk kecantikan kulit. Bukan itu saja ia sangat banyak kegunaannya, misalnya horse chesnut digunakan untuk menghilangkan dark circle bawah mata. Rosemary juga dijadikan minyak dan ditambah dalam masakan. Saya menggunakan Herbal Blend untuk kegunaan anak2, terutaman di bahagian ruam, luka kecil dan calar. Bukan itu saja, apabila anak2 demam, saya lumurkan Herbal Blend ke seluruh tubuh mereka, insya-Allah cepat turun panasnya.
Keistimewaan Herbal Blend ni, ia diperbuat dari tumbuhan, diuji secara klinikal dan yang penting tiada bahan kimia! Haruslah kita sedari, krim dan losyen kebanyakannya mengandungi bahan2 berbahaya seperti Paraben dan sebagainya.
Jadi bertukarlah kepada Herbal Blend sebelum merisikokan anak anda dengan carcinogen (penyebab kanser) dari krim lampin dan losyen mereka!
Hubungi saya untuk mendapatkan Herbal Blend special deal, dan ketahui bagaimana untuk mendapatkannya secara percuma icon wink Herbal Blend® Multi Purpose Cream