nuffnang

Sabtu, 28 Jun 2014

FIRST DAY PUASA



FIRST DAY PUASA

ALHAMDULILLAH bersyukur aku kepada allah s.w.t kerana masih di beri nafas untuk hidup dibumi ini ..tahun 2014 puasa yg amat berbeza seperti sebelum ini .puasa pertama di rumah baru kami selepas setahun menginap disini ..puasa pertama sahur hanya dgn suami.puasa pertama aku bangun maak sendiri selalu tolong mama masak je hhehehhe

alhamdulillah segalanya dipermudahkan malam tadi tido kul 12.30 sebelum aku dah set jam bangun jam 4.30 pagi .bangun terus kedapur masak .masak menu yg simple je ayam goreng cili padi ,sup tahu lembik dan telur air teh o panas

jam tepat kul 5 pagi aku kejutkan hubby bangun untuk bersahur ,sahur yg sangat hebat ,lepas sahur aku pun terus sidai kain sementara tunggu imsak untuk solat subuh berjemaah .tak lupa juga ye dgn diet aku sebelum imsak aku amik 4 biji herbalax 4 biji lecithin untuk pecahkan lemak

sahur first day puasa yg sgt indah untuk kami berdua alhamdulillah 

IFTAR

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...