nuffnang

Khamis, 10 Julai 2014

DUNIA BISNES DUNIA CABARAN

DUNIA BISNES DUNIA CABARAN

Salam sejahtera semua. Moga semua dalam keadaan sihat hendaknya dan selamat berpuasa.
Pernah tak kita fikir sejenak. Adakah dengan kerja yang kita buat SEKARANG ini mampu membebaskan kita dari belenggu hutang? Atau adakah dengan kerja yang kita buat SEKARANG ini mampu menunaikan impian besar kita? ~ semua orang ada IMPIAN. Tapi sejauh mana kita bekerja keras untuk merealisasikan impian itu?

Ya...bercakap soal IMPIAN memang mudah dan indah. Ada yang mengaku mahu bantu orang sekeliling lebih sihat...mahu bantu org sekeliling jana pendapatan dengan shaklee...tapi periksa diri sendiri...adakah kita sudah mula membantu diri kita sendiri dahulu?

Bantu diri kita dahulu. Ubah mindset kita. Seterusnya ubah diri kita. Apabila diri kita positif...dengan sendirinya gelombang positif itu sampai kepada orang sekeliling kita.

Ya...'ubah diri kita dahulu'. Buang keladak dalam diri kita. Fikir yang baik-baik sahaja dan bertindak untuk perkara2 yang baik2 sahaja dan impactnya yang baik2 sahaja yang akan datang

X percaya? Xpe...tapi sila buat dan rasainya sendiri
‪#‎nota‬ kaki : kalau nafsu tidur, nafsu tv, nafsu buat perkara-perkara lagha masih belum dapat dibendung. Itu penghalang no 1 untuk kita berjaya.
Sekian,
 

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...