nuffnang

Sabtu, 12 Julai 2014

kejutan hari jadi daddy

kejutan hari jadi daddy!!!
alhamdulillah dah 27 tahun daddy.hehheh jangan terkejut ok suami aku memang muda setahun dari aku..tp muka tua setahun dr aku hehehe sori b sayang bergurau je ...

tanggal 8 julai 2014 genap umur suami aku 27 tahun ..so bermakna dah 4 kali aku berada di sisi suami bila menjelang hari lahirnya ..pertama kali masa bercinta 2011 dan 3 kali selepas kahwin 2012,2013 dan 2014

tp percaya tau tak,tak pernah sekali aku menyambut hari lahir suami aku atau memberi hadiah ,ada la setakat belanja makan atau bg hadiah selepas dr tarikh nya sebab apa sebab kekangan wang ...aku bukan bergaji besar yela kerja sebagao receptionist ni bukan lah banyak sgt gaji setakat rm1200 tu apa la sgt kalo hidup di kota ni ...

tp hubby tak pernah meminta atau mengeluh walaupun tk pernah dapat apa2 dr isteri .kekadang kalo aku belanja makan atau beli hadiah dia akan tanya aku sayang ada duit ke ??nanti nak belanja sumer camne ??aku akan jawab ada la sikit padahal mmg tkder pada aku apalah salahnya bekorban sikit kan..ada penah sekali tu aku belikan kasut lepastu hubby akan bagi balik duit yg aku beli kasut tu pada aku ..dia akan ckp daddy tahu mummy takder duit mummy amiik simpan buat belanja ..

so dengan adanya bisnes shaklee ni sekurang kurangnya dapat juga membantu aku dan keluarga malah boleh juga aku beri pada mama dan babah merasa hasil bisnes aku ni ...
taggal 8 julai ari selasa aku pun minta la balik awal setengah hari kerja aku pergi tesco beli barang sbb nak buat chicken chop untuk hubby surprise la ktakan ..ala sambut kecil2 je aku 3 branak je ..aku pun siapkan semua sebab bezday hubby jatuh bulan puasa kan ..so aku dah plan semua dah siap beli kek lagi ..aku pesan kat hubby kalo nak balik bgtau sayang tau sbb sayang nak goreng chicken chop tu untuk b makan panas amboiii ekmain lagi ayat aku padahal nak surprise la feeling2 romantik potong kek hhahah ..

masam sampai umah tu dalam kul 8 malam juga la .aku sanggup berbuka minum air je sebab nak tunggu hubby balik ..so tepat 8 mlm hubby sampai aku pun bakar lilin atas kek dan nyanyikan SELAMAT HARI LAHIR BUAT HUBBY ..hubby terkejut dan hepi la atleast aku rasa puas hati dapat masakakn untuk hubby dapat beli kek dapat surprise kan dan paling aku hepi dapat HADIAHKAN HUBBY HANDFONE LENOVO ..walaupum hanya LENOVO tp pada aku tu 1 penapaian yg baik buat aku atleast aku dpt bg dia sesuatu .padahal hubby tak minta pun tp aku ikhlas bagi.dia dah banyak berkorban untuk aku setiap hari lahir ku mestia aku akan dapat barang kemas dr hubby walaupum kecik aku tk kisah asalkan ikhlas ..

alhamdulillah aku hepi bersuamikan MUHAMAD RIDUAN MUHAMAD U ARE THE BEST HUSBAND AND THE BEST DADDY IN THE WORLD SAYANG ..tq sayang coz membuatkan mummy dan hakim sentiasa raa hepi walaupun kekadang mummy sakit hati dengan perangai daddy tp itu semua asam garam rumah tangga sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri

ok itu je la aku nak cita ok byye nnt sambung lagi

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...