nuffnang

Isnin, 3 Februari 2014

Bonus Shaklee saya

Just nak share ngan uols ..saya mula bisnes online selepas abis pantang dengan jual produk kecantikkan dan ubat diet.income mmg ok la 1 k sebulan kalo malas la kalo rajin boleh pegi 2k tp pasaran tak stabil sbb banyak sgt produk yg hampir serupa so sy pun terus la buat research dan Google apa yg patut sy buat untuk tegapkan income bulanan saya dengan bisnes yg ada masa depandan benefit yg setimpal dengan usaha kita.satu hari tu sambil2 online saya terjumpa kawan lama yg juga bisnes online macam saya juga cuma bezanya dia dia dulu jual barang baby and now dia dah join shaklee..so sy pun tanya la dia pasal shaklee ni dan dia pun terangkan lah serba sedikit pasal shaklee camne nak join member semua.pada mulanya sy tak brape minat dan sekadar bertanya je coz saya rasa dah ramai sgt yg buat bisnes shaklee ni .tp makin hari sy tgk wall dia makin lama sy makin terpikat dgn shaklee.dan sekali lagi sy msg inbox kawan sy tu supaya dia leh terangkan secara detail kat saya ttg shaklee.malangnya kali sy masih lagi ragu2 untuk join shaklee  then sy terus buat research serba sikit dan Google pasal produk shaklee akhirnya sy confident dan sy terus msg kawan sy tu ckp sy nak join shaklee ...dan bisnes dengan shaklee. Sy pun buat bayaran rm75 dan dpt 1 beg member kit dr shaklee .alhamdulillah setelah dpt id shaklee sy pun start la promote shaklee dgn kawan2 famili jiran2 semua .alhamdulillah

Bonus pertama sy bulan jun
Rm 27.oo sahaja org kata br nak merangkak kan .

Bonus kedua bulan julai
Rm80.00 alhamdulillah rezeki anak ni

Bonus ketiga bulan ogos
Rm27.90 masa ni agak stress n down sbb kurang customers sbb raya so org sibuk shopping raya la kan .masa ni la terasa  sgt down tp kawan @leader sy tu la yg bnyak bg semangat untuk saya percaya pasa RCA dan amalan rohani ..sy pun amalkan la stiap hari dan alhamdulillah berkat usaha

Bonus keempat bulan September
Rm 232.65 tersenyum girang

Bonus kelima bulan oktober
Rm 230 tersenyum juga walaupun bonus turun sedikit

Bonus keenam bulan november
Rm149.96 agak turun merudum silap saya kerana salah kira uv so saya dah rugi kat situ tp itu tk melemahkan semangat saya malah sy terus bangun dr kegagalan

Bonus ketujuh bulan disember
Rm 523.46 + reward leader bg rm50
Coz capai 1200uv
So bonus disember saya
Rm573.46 alhamdulillah rezeki usaha saya

Bonus kelapan bulan January 2014
Rm 1964.18 3000uv bulan ni sy naik rank supervisor dan dpt insenfit naik rank
Rm368.oo
So bonus januari sy
Rm 2332.18

Alhamdulillah berkat usaha dan tunjuk ajar leader sy berjaya ke new rank
SUPERVISOR

in sha allah new target sr sv
Senior supervisor dan efektif
Rahsia kejayann semuanya dr gruop leader sy dan berkat usaha akan setimpal dengan kejayaan yg kita peroleh amin

Terima kasih kerana sudi membaca

Nak join shaklee under saya boleh hubungi 0122566440

Sy guide
U decide

Shaklee terbaik

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...