nuffnang

Rabu, 1 Januari 2014

DAFTAR AHLI


CARA MENJADI AHLI DAN KELEBIHAN AHLI

Maklumat yang perlu diberi untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee?

No I/C Anda: Nama Anda:

NAMA PASANGAN

No I/C:

Emel Anda:

No Telefon Anda:

Alamat Rumah:

Alamat Penghantaran:

No Akaun (mana-mana bank): *untuk bonus

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera semua, Di sini saya paparkan cara untuk menjadi ahli Shaklee dan peluang anda menikmati bonus bulanan $$$$$ sebanyak mana usaha anda, bonus anda semakin banyak. Kepada para pelanggan yang berminat untuk menjadi ahli, anda akan dapat menikmati harga istimewa dan mendapat diskaun. Caranya? Sila lihat di bawah ya ...

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 920960 sebagai sponsor/upline untuk dapatkan no shaklee id yang introduce anda.

APA KELEBIHAN/FAEDAH MENJADI AHLI DI BAWAH GROUP KAMI


Berada di bawah kumpulan yang betul amat membantu anda untuk berjaya. Bayangkan kita tidak tahu apa-apa tentang bisnes apatah lagi tentang shaklee, maka bimbingan ataupun coaching adalah sangat diperlukan. Saya sendiri akan memberikan COACHING/BIMBINGAN dengan PERCUMA!

Bagi anda yang tidak suka membuang masa, tinggalkan anak dan keluarga semata ingin mendengar talk pasal bisnes, inilah dia bisnes yang tepat dengan anda. Saya juga seperti anda yang cukup TIDAK SUKA dengan keadaan sebegitu. SEGALA COACHING/BIMBINGAN hanya dibuat secara ONLINE sahaja 100%. Sangat praktikal bagi mereka yang bekerjaya kerana ini boleh dijadikan pendapatan sampingan anda yang paling mudah dibuat.

TIADA MODAL. YA memang betul tiada modal yang diperlukan. MODAL ANDA HANYALAH SEMANGAT DAN KEINGINAN YANG KUAT UNTUK BERJAYA.

Produk yang terbukti berkesan. Produk shaklee telah melalui beribu ujian dan kajian yang menyeluruh sebelum layak dipasarkan. Maka tiada isu bahaya, tidak halal dan sebagainya. PALING PENTING ianya disahkan halal oleh Jakim.

Syarikat yang kukuh, sudah lebih 55 tahun di pasaran dan telah lebih 30 tahun berada di Malaysia. Ramai sudah jutawan Malaysia yang lahir dari bisnes Shaklee, walau telah 30 tahun masih bertahan sampai hari ini, maknanya keyakinan orang ramai pada produk ini tidak pernah berkurangan.

Bagi yang ingin mencari bisnes yang boleh menjamin masa depan, inilah dia. Kerana bisnes ini menjanjikan pendapatan infiniti dan boleh memberikan impian anda satu kenyataan.

TERBUKTI bisnes ini adalah yang terbaik untuk mereka yang mencari-cari apakah pekerjaan sampingan atau sepenuh masa untuk mereka.

Bagi yang ZERO TENTANG ONLINE BIZ, bimbingan 100% akan diberikan. Usah risau tidak pandai kerana saya juga bermula dari zero.

Bagi yang mendaftar di bawah bimbingan saya, maka anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif di facebook kami yang mana tips-tips dan info akan sentiasa diberikan dari masa ke semasa.

Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...