nuffnang

Selasa, 7 Januari 2014

ZINK COMPLEX


Kelebihan Zinc Complex Shaklee

๐ŸŒผ Memperbaiki Radang Kulit - Kajian menunjukkan pengambilan zinc mampu memperbaiki keradangan kulit seperti jerawat dan akne.
๐ŸŒผ Ekzema - Juga dikenali sebagai dermatitis atopik di mana sebahagian besar disebabkan oleh kekurangan zinc dalam tubuh.
๐ŸŒผMembentuk Kolagen - Membantu pembentukan protin dan kolagen untuk pertumbuhan kulit, kuku dan organ.
๐ŸŒผ Penyembuhan Luka - Mempercepatkan penyembuhan luka luaran atau dalaman,terutama luka selepas pembedahan, luka akibat jerawat, alergi dan bintik di kulit.
๐ŸŒผ Gangguan Prostat - Melindungi kesihatan prostat, Memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing.Kajian menunjukkan pengambilan zinc setiap hari dapat mengurangkan prostatomegaly/pembengkakan prostat dalam kadar 70%
๐ŸŒผ Mempertingkatkan Sistem Imuniti - Merangsang kelenjar thymus untuk mengeluarkan T-cells untuk menentang kanser dan juga menghalang jangkitan.
๐ŸŒผ Mengurangkan Rambut Gugur - Dapat mengatasi masalah keguguran rambut yang boleh menyebabkan botak.
๐ŸŒผ Ovulasi Wanita - Zinc diperlukan dalam proses ovulasi dan membantu penguncupan uterus serta mengembalikan daya ketahanannya.
๐ŸŒผ Memperbaiki Diabetes - membantu pengeluaran insulin.
๐ŸŒผ Mengurangkan Bintik Putih Kuku - Bintik putih di kuku menunjukkan kekurangan zinc.
๐ŸŒผ Kemampuan Seks Lelaki - Pengambilan dalam jangka masa yang panjang dapat membaiki masalah kemampuan seks lelaki, impoten dan meningkatkan kiraan sperma.
๐ŸŒผ Mengekalkan Deria - Dapat memperbaiki deria bau dan rasa.











Tiada ulasan:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...